Covid-19 maatregelen
Voorlopig is hotel Nelson jammer genoeg gesloten en hopen we het seizoen te mogen starten op 8 juni 2020. Gezien de uitzonderlijke omstandigheden begrijpen we dat er veel bezorgdheid heerst m.b.t. het corona virus.
Om een antwoord hierop te geven hebben we volgende voorwaarde toegevoegd aan onze annulatie-procedure:
We geven de mogelijkheid om bij een negatief reisadvies van het ministerie van volksgezondheid voor de gemeente Knokke-Heist ten gevolge van het corona virus uw reservatie zonder annulatie-kosten te verplaatsen naar een latere datum of te annuleren. Op die manier willen wij onze hotelgasten de kans geven om de beslissing tot annuleren of tot het behouden van de reservatie voorlopig uit te stellen tot 8 juni 2020. Dit alles met de mogelijkheid om bij een verlenging van de maatregelen in het kader van de corona virus later last minute de betreffende reservatie kosteloos te kunnen annuleren.
Voor alle reservaties tot en met 8 juni 2020 is het nu mogelijk om de reservatie zonder annulatiekosten te verplaatsen of te annuleren. De datum tot wanneer U die beslissing kan nemen (momenteel tot 8/6/2020) wordt automatisch aangepast indien de regering beslist om haar maatregelen te verlengen.
Voor de reservaties na de corona maatregelen (dus na 8/06) gelden de standaard annulatie voorwaarden, zijnde:
- Annulatie voorwaarden voor de tweepersoonskamers:
Tussen 7 en 0 Dag(en): 100 % voor de nachten die niet herverhuurd werden
- Annulatie voorwaarden voor de suites / familie kamers & groepen (vanaf 3 kamers)
Tussen 7 en 0 Dag(en): 100 % voor de nachten die niet herverhuurd werden
Tussen 14 en 8 Dag(en): 50 % voor de nachten die niet herverhuurd werden
Om U een aangenaam en veilig verblijf te gunnen vanaf 8 juni zijn wij continu bezig om sanitaire hygiënische maatregelen te implementeren.
De instructies zijn als volgt:
Zorg ervoor dat u de veiligheidsafstand van 1,5 m respecteert met hotelklanten en personeel
Check-in: indien mogelijk limiteer bij het inchecken het aantal tot 1 persoon.
2 dagen voor uw aankomst heeft U per mail de hotelaanbevelingen ontvangen. Deze worden met U nog eens grondig overlopen, meer bepaalt de volgende punten:
Keuze ontbijtshift (7u30-8u45 of 9u-10u of 10u15-11u30) Het is niet mogelijk om die op voorhand te reserveren. Indien Uw gewenste shift reeds volzet is kan U later tijdens uw verblijf vragen om het aan te passen vanaf deze opnieuw beschikbaar is. Wij vragen U om tijdig aan te komen en de uren te respecteren.Om veilgheidsredenen kunnen we geen buffet aanbieden tijdens het ontbijt, in plaats daarvan wordt U aan tafel bediend met een beperkte kaart.
Keuze shift voor het avondmaal (18u of 20u) Het is niet mogelijk om die op voorhand te reserveren, enkel bij check-in bekijken we welke nog mogelijk zijn. Aanpassing tijdens Uw verblijf is mogelijk.
Er wordt speciale zorg besteed aan het desinfecteren van elk slaapkamer. Dit is ook de reden waarom we de check-in en check-out uren hebben moeten aanpassen
Comfort & Economy & Superior check-in vanaf 15u / check-out voor 10u30
Junior suites & appartement suites vanaf 16u / check-out voor 12u
?? Aanvraag voor fast check out formaliteiten
?? Met of zonder* dagelijks opkuis (*wel indien gewenst vervanging handdoeken)
?? De juiste reflex
Desinfecteer beide handen regelmatig met de voorzien handgel ditributeurs in het hotel of zeep op uw kamer
Vermijd onnodige aanrakingen met voorwerpen, muren, deuren, klinken…
Bij Uw verplaatsing in het hotel (met uitzondering binnen Uw kamer en aan tafel) vragen wij U om een masker te dragen
Per lift één persoon of meer indien van dezelfde kamer. Gebruik de toegangskaart van uw kamer om de drukknoppen van de lift te bedienen. Om het gebruik te minimaliseren vragen wij aan de fitte hotelgasten om de lift enkel te gebruiken voor opwaartse verplaatsingen.
Uitchecken: laat uw kamersleutel bij het uitchecken op de kamer of in de daarvoor bestemde mand aan de receptie.Wij geven de voorkeur aan een Fast Check-Out : Tegen 8u worden de facturen digitaal per mail verzonden. Wij vragen U om die te controleren, bij fouten de receptie op te bellen naar de 330, en daarna goed te keuren met een reply voor akkoord. De betaling zal dan met de meegeleverde kredietkaart uitgevoerd worden en per mail doorgestuurd worden. Een kopie is uiteraard ook mogelijk.
Voor hygiëne werden bepaalde zaken uit de kamer verwijderd waaronder de directory. Deze is vervangen door onze app (gratis te downloaden)
Bij vermoeden van ziekte tijdens uw verblijf: neem dan contact op met de receptie vanuit uw kamer zal je vertellen wat je moet doen.